Skolavslutning 12 juni

Tisdagen den 12 juni är det skolavslutning som sker ute vid scenen 8.45-9.30.

Alla är varmt välkomna till Johannesbäcksskolans sommaravslutning vid utescenen på fredag den 9 juni kl 8.45.

Föräldrar är välkomna att stå vid kullen så eleverna får plats att stå framför scenen.

Åk 1 kommer sjunga sånger och en gemensam skolkör med elever från åk 2-6 sjunger några egna sånger men i de gemensamma sångerna är alla välkomna att sjunga med. Konferencierer kommer vara elever från åk 4.

Våra elevdemokratigrupper som presentera det de arbetat med under året. Åk 6 kommer också sjunga en sång och tackas av eftersom de lämnar skolan för nya äventyr och rektor önskar trevlig sommar.

Efter avslutningen träffas åk F-3 i sina klassrum för att avlsluta tillsammans innan fritids tar vid kl 10.00, för de som anmält, eller väljer att gå hem.

Åk 4-6 gör upp med sin klasslärare om hur och var man tar farväl efter samlingen vid scenen.

Välkomna!

5 juni 2017