Inför Påsklovet - fritidshemmet

Nu är det dags för nästa lov - påsklovet, de elever som anmält fritids är varmt välkomna!

Påsklovet är v 15 och mellan måndag 10/4 till torsdag 13/4.

Tack för alla vistelsetider inför påsklovet, många fyllde innan sista datumet vilket underlättade vår planering samt kökets.

(För ert barns säkerhet är det viktigt att vi får rätt information samt kan få tag på er ifall ni har anmält fritids men barnet ej dykt upp.)

Viktigt att tänka på:

• Om ni fyllt i att ert barn ska vara här men ångrar er eller att barnet är sjukt, behöver ni meddela oss detta, innan 9.00.
  • Vissa dagar har vi planerad verksamhet utanför skolgården och det är därför viktigt att barnen som är anmälda kommer innan kl 9.00 till fritids.
  • Eftersom vi är ute mycket så uppskattar vi att barnen har bra kläder för årstiden.
  • Då vi har mindre antal barn kommer vi troligtvis slå ihop avdelningen vissa dagar. Personalstyrkan kommer också se lite annorlunda ut än vanliga skoldagar.

Tack & hälsningar
Fritidspersonalen