Friluftsdag fre 13/2

Fredagen den 13 februari är det dags för friluftsdag. Aktiviteterna varierar beroende på vilken årskurs eleverna går i.

F-klasserna, åk 1 och grundsärkolan blir omhändertagna av åk 6 och genomför olika aktiviteter på och omkring skolgården. Lunch serveras i matsalen. Samling i klassrummen 8.15 med kläder efter väder.

Åk 2-3 tar bussen och åk 4-5 går  till Relitahallen och åker skridskor. Samling 8.30 på skolgården med gemensam avfärd. Skolan bjuder på ostklämma, dricka och frukt. Man får ta med sig egen matsäck men inte godis, chips och läsk.

Man får ta med sig klubba men för att undvika skador spelar vi med tennisboll. Skridskor och hjälm finns att låna men det kan bli en viss turordning. Ni som har skridskor och hjälm tar med det.

Med hopp om en rolig dag!

10 februari 2015