Blivande förskoleklass hösten 2020

I år blev det ändrade rutiner och tyvärr inte heller någon Karuselldag eller något föräldramöte. Vi har istället spelat in en film om förskoleklasserna på Johannesbäcksskolan som vi kommer att skicka till förskolorna. Senast vecka 23 kommer vi att skicka hem ett informationsbrev tillsammans med klasslistorna. Vi har även ett föräldramöte inbokat den 18/8 kl. 17.00 då vi hoppas att alla kan delta.

Vi ser fram emot att träffa er alla i augusti!

Information från fritids. Om ni är i behov av omsorg under veckorna 32 & 33 så kan ni anmäla det via följande länk: https://forms.gle/QmqqmuGcKmY4oA1y6

Vi behöver ha in er anmälan senast 30/6.

Johannesbäcksskolans fritids är öppet 6.30-17.30 och vi håller till i lokalerna bredvid förskoleklassernas klassrum. Ingången är 1:1.

För att nå personalen så kan man ringa på vår fritidsmobil, 070 559 25 01. Detta nummer gäller från och med 1 juli. Tänk på att ni måste vara inskrivna på fritids via e-barn-ungdom för att kunna få omsorg. Mer info om fritids kommer vid skolstart

Ha ett riktigt skönt sommarlov så ses vi i augusti! // Fritidspersonalen

27 maj 2020